Změna životního stylu je jen na nás!

Změna životního stylu je jen na nás!

Každé období v roce je charakteristické něčím jiným. Leden má v sobě zahrnut nový začátek, nový start a nové výzvy. Snad proto se tolik lidí každoročně pouští do sepisování novoročních předsevzetí.

Mezi ty nejčastější patří třeba: „Přestanu kouřit“, „Budu žít zdravěji“ nebo „Naučím se anglicky“. Ale to nejčastěji vyřčené předsevzetí se objevuje s železnou pravidelností u většiny z nás: „Zhubnu“!

Že už máte za sebou nejednu dietu? Možná tu podle znamení zvěrokruhu nebo podle fází měsíce. Nebo jste zkusili jíst jen vegetariánskou stravu či se zaměřili v jídelníčku na proteiny. A po velkém trápení a prvních úspěších se vaše tělo časem vrátilo do původní podoby před dietou, pokud se, v horším případě, u vás nedostavil ten nešťastný a diety provázející jojo efekt.

Každý, kdo zhubnul a váhu si udržel, vám řekne to stejné: diety samy o sobě nemají smysl.

Pro redukci tělesného tuku je mnohem důležitější změnit své zvyky a upravit stravování tak, aby vám nový životní styl přinášel radost a změna jídelníčků nebyla trápením, ale chutnou alternativou.

Ale pozor! Svá kila jste pomalu a plíživě roky přibírali! Tak teď nemůžete chtít vidět efekt změny stravování za týden. Také by bylo směšné se teď najednou začít honit a sportovat do padnutí. Zbytečně by vás to demotivovalo. Začněte pozvolna úpravou stravy a třeba každodenní procházkou. Jakmile si na změny zvyknete – a to může trvat i pár týdnů – přidejte aktivně pohyb.

Máme pro vás několik tipů, které vám, při jejich dodržování, pomohou nejen nastartovat zdravý životní styl, ale také vám pomohou pohnout dostat přebytečná kila dolů.

Nejčastější otázky, které změnu životního stylu provázejí se týkají ideální frekvence stravování. Jak často jíst v jakých porcích? Kdy a jak cvičit a co zaručuje úspěch? všechny, které zaručuje úspěch?

10 rad, jak zhubnout:

1) Ideální je rozdělit jídla na 5 porcí, které si připravíte nebo promyslíte den předem

2) Dopolední a odpolední svačinky by měly být doplněny ovocem a zeleninou

3) Důležitá je pravidelnost jídel a udržování přiměřených časových odstupů = neuždibujte mezi jídly

4) Přidejte každý den fyzickou aktivitu – pro začátek procházku, později rychlou chůzi či běh

5) Hubnutí znamená kalorický deficit = příjem musí být menší než výdej

6) Na začátku si jídla zapisujte a počítej kalorie

7) Najděte si sparing partnera, který vás podpoří a povzbudí

8) Postupně přidejte pohybové aktivity

9) Nechtějte mít vše rychle a hned – jde o dlouhodobý proces a životní změnu

10) Cílem není hladovět!!!

 Dnes už pro výpočty a zapisování potravin existuje mnoho aplikací.

Například můžeme doporučit aplikaci Kalorické tabulky, které vám umožní snadno a rychle ukládat veškeré snědené potraviny, vytvářet vlastní jídelníček, sdílet recepty a analyzovat vaše kalorie tak, abyste získali profesionální přehled o tom, co sníte.

Na každý nový návyk si dejte čas. Teprve až si zvyknete a upevníte ho, postupte o krok dál. Nespěchejte a sdílejte své úspěchy s někým blízkým, kdo vás podpoří.

Vlastně je jedno, jak a s čím začnete, ale začněte teď hned!

 NÁŠ TIP:

Bellasin effect doplněk stravy speciálně zaměřený na potřeby žen po čtyřicítce. Inovativní složení s navýšeným obsahem zeleného čaje a guarany podporuje efektivní hubnutí a spalování tuků. Jetel a len mírní nepříjemné projevy menopauzy a vitaminy D a K přispívají k zachování dobrého stavu kostí.

Vhodným doplňkem stravy pro ženy je také Forfemina Slim ve formě kapslí, který obsahuje rostlinné extrakty, zinek a chróm.

 

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení